"Visa upp ditt godis"

HAHAHHAAHHAHAHAH, på träningen idag, hahha, jag vet inte riktigt hur jag ska få ner det i text. Men herregud vad kul det var, trodde verkligen att jag skulle explodera! xD
Det här var ungefär vad som hände,
Emilia står lite fel och Martin (tränaren) säger att hon ska puta mer med rumpan och dra bak axlarna lite. Emilia putar lite med rumpan och garvar för hon känner sig som kalle anka. Då säger Martin;
- Men tänk dig att du står i matkön och det kommer förbi en snygging *Putar med rumpan*, då vill du ju visa upp ditt godis!.
HAHHAHHAHHAH xD
(Jag håller på att vika mig av garv, det var nog det sjukaste jag hört på länge, visa upp ditt godis? hahahha xD)
Emilia vänder sig mot mig och hon blir aldeles röd i ansiktet och asgarvar hon med, och så säger hon;
- Eller så gör man som Legally blond. (hon gör nått konstigt med händerna vid bröstet), och då säger Martin:
- Nej inte det godiset, det behöver du inte nu.

Och senare höll Ludde på med sina röster och Madde höll på och var lite  schitzo med "Kicki".. taha ^^
Herregud alltså, vilken träning det var. ..
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback