mår bara skit

Idag när vi kom till träningen så såg vi först ingen alls där men sen när vi går lite mot stora banan så ser vi ett gäng som stod på lilla banan så vi gick dit. När vi kom dit så hälsade vi på Ville (HAN MÄRKTE INTE ATT IDA HADE FÄRGAT HÅRET, MEN HAN MÄRKTE ATTJAG HADE ETT HALSBAND FÖRRA GÅNGEN...) och sen så berättade han vad vi skulle göra och vi gick iväg. Sen kom våran andra tränara (sug på honom...) Martin och sa att vi var en timme försenade. Vi ba: What!?
Tydligen hade alla fått ett papper om att vi skulle börja klockan 17 istället för 18 förra träningen men varken jag eller Ida hade fått det... Aja.
Så vi var ju bara där i en timme. Och jag gick och släpade på min väska med data och massa saker + min moppe hjälm eftersom det hade blivit så krångligt om jag hade lämnat dem i Idas skåp.
Men nu är min hals ännu värre, och mår bara skit. Någon som kan ge mig lite solsken i min mörka vardag?
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback