Biskvi

Nu har jag kommit hem från Tumba och sitter och mumsar på en biskvi. Mumsigt värre.
Jag köpte en vit spets tröja från Lindex och en foundation från Max Factor.
Nu ska jag duscha och sen så är det sängen. Jag fasar för morgondagen med skolfotot, visst gruppfotot kan jag ta men enskillda fotot. Uschamig, jag blir aldrig bra på foton...
Uschuschusch! Aja, har man överlevt sen man var 10(det var då det började, när man var liten såg man ju söt ut hur man än såg ut...) så överlever man nu också. Även fast man våndas över det i ungefär ett halvår... Suck, men nu ska jag duscha.
Ses imorgon, tjoflöjt PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går nog bra :)

2008-09-23 @ 21:31:43

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback