Avslut

Nu sitter jag här och har precis ätit middag. Potatisbullar(burgare?) blev det med bacon och lingonsylt.
Det var den sista träningen för säsongen idag och träningen var riktigt skojj idag, först var vi med Ludde och Felix. Och sen med Fredde och Matte, skit kul med alla fyra faktiskt. Vi skojjade och hade kul med Ludde och Felix, men i början när vi var med Fredde och Matte så var det lite stelt men sen släppte det och vi hade hur skojj som helst.
Pojkar (okej de är två år äldre men iaf) som man gärna skulle kunna umgås med.
Vet ni vad som hände idag?
Ville ska sluta att träna oss!! Han och fucking Martin ska starta företag tillsammans.. Fan vad ledsen jag blev! Det är ju för hans skull som jag går på golf, för att få träffa vår underbara Ville! Faaan...
Jag som hade bestämt mig för att fortsätta, för att träffa alla underbara pöjks oxå, men även för att jag vill träffa Ville, min och Idas käre Villhelm! Hmm...
Juste om skolfotot idag då, jag vette fan hur det blev! Visst gruppfotot vet jag på ett ungefär och det var inte så hemskt. Men jag verkligen fasar för att se enskillda! Usch, hoppas att det blev bra. Jag hade håret uppsatt i en bulle på huvudet, tänkte att det skulle se gulligt ut. Men nu vette fåglarna om det var så bra...
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på IDOL (även fast det är paus nu )
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Nathali

Du blir bra på fotot och gullig med den lilla bullen!

2008-09-24 @ 20:44:50
URL: http://nathaliis.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback