Tråkar

Suck. Och återigen suck. Haha jag har ingen som helst aning om varför jag sitter och suckar men jag gör det bara. Om och om igen.
Så vi kör på det här:
Klockan är 00:02 när jag börjar testet.

1. Fullständigt namn? - Emilia Xenia Cecilia Graff
2. Ålder? - 15 år
3. Vart bor du? - Vårsta
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, lillebror
5. Färg på ditt hus? - Blå/grå med gula knutar
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 14 mars 1993
8. Klass? - 9 mm
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? - Nej, men försöker få
11. När gick du upp i morse? - vid halv tio -.-

12. När ska du sova? - Ingen aning
13. Duschat idag? - Japp
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej, eller min vovve
16. Vad har du ätit idag? - Middag, naturgodis
17. Dagens klädsel? - Jeans och linne
18. Dagens smink? -  Inget alls
19. Dagens sötnos? - Hmm, Rasmus och Ida xd
20. Dagens roligaste? - Eddie Murphy som Åsnan i Shrek

Socialt:

21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - Vet inte
23. Vem kramade du senast? - Mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Inte vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Sara
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Sara

Favorit:
31. Film? - Just nu, Sweeney Todd

32. Låt? - Alla mysiga höstlåtar
33. Mat? - Det som faller mig i smaken

34. Dryck? - Coca-Cola och te
35. Färg? - Det variera från dag till dag
37.
Stad? - Stockholm och Göteborg
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? Bild och hemkunskap
40. Människa? - Mina närmaste vänner


Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Hemlig
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? - Det var ett tag sen
44. Gången du grät? - Igår, av skratt

45. Pizzan du åt? - Taha, igår på Hutten
46. Gången du var i Göteborg? - Förra sommaren
47. Gången du var i Stockholm?- Alltså inne i själva stan, igår
48. Gången du var full? -  Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig det heller
50. Gången du var kåt? - Taha

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Båda två
52. Hund eller katt? - Båda två här med
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa
54. Tvspel eller datorspel? - Älska tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Beror på
56. Hångla eller ha sex? -
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget, eller ja isåfall playahead 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Inget, tycker inte om såna program
60. Blont eller svart hår? - Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå/grå
62. Choklad eller lakrits? - Båda två

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? -Kebab, helt klart
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Helst båda två
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:

70. Personer du älskar? - Mina närmaste vänner och släkt/familj
71. Personer du hatar? - Det finns några...
72. Gånger du varit full? -
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - haha
74. Glassar du ätit på en dag? - Det har nog blivit ett par stycken en varm sommardag
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vette fan, men vill gå på konsert!

76. Gånger du haft minnesluckor? - Jag fick en häromdagen, men det är för att jag är så trött
77. Gånger du varit hög? -
78. Personer du saknar just nu? - Det finns några
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två gånger

Vem:

80. Vill du kyssa nu? -
81. Ska du träffa imorgon? - Vet faktiskt inte
82. Sjöng du senast för? - Sitter och sjunger med James Morrison-låtarna
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Rasmus och Patricia
84. Spelade du tvspel med senast? - Emma
85. Vill du ta med på resa nu? - Lite folk och chilla i någe varmt land
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mig själv?
87. Förtjänar att dö? - Ingen
88. Är söt? - Irma
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Någon som älskar mig

Vad:

90. Gör dig glad? - När du bara är snäll mot mig
91. Gör dig ledsen? - Falska människor
92. Vill du helst göra nu? - Mysa  

93. Önskar du att du slapp göra? - haha, jag vet faktiskt inte

4. Vill du ha nu? - En kram
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag vet inte
96. Längtar du till? - Kärlek
97. Tycker du om dina betyg? - Vissa

98. Ångrar du i ditt liv? - Några saker finns det ju
99. Är det bästa som hänt dig? - Jag vet inte än..
100. Hur mycket är klockan? - 00:17

PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback