Vilse i skogen

Nu har jag kommit hem efter den första skoldagen på veckan. Måndagar är inte direkt min favorit dag, men så är det väl för de flesta? Vi hade idrott som andra lektuin, efter spanskan, och idag hade vi orientering. Vi kom helt vilse där ute i skogen, och passande så sjöng vi "Vilse i skogen" som Markoolio gjorde för ett par år sen. Taha, ja även fast det inte gick så bra så hade vi kul i alla fall!

(inte den bästa kvalliten på bilderna, då jag använde min mobils sugiga kamera)

Jag vill bara lägga mig och dö, jag är så slut. Okej, inte dö men sova vääldigt länge.
Skulle vara ganska så najjs faktiskt.
Ikväll är det yoga, har ju missat det två gånger eftersom morfar fyllde år för två veckor sen på måndagen och Oliver förra måndagen.
Men det kommer nog gå bra ändå, även fast att jag fortfarande(!) har träningsvärk. Suck, så går det när man är otränad.
Nu ska jag fixa lite att äta på. PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

VIILSE I SKOGEN VANDRAR DOM OMKRING, DOM VANDRAR OM KRING OCH DOM HITTAR INGENTING..

2008-09-22 @ 16:01:49
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback