yoga & brobell

Kom hem från yogan för en halv timme sen. Och det är så skönt med yoga, ni borde verkligen prova det ! Nu sitter jag i soffan och kollar på hundra höjdare, men ska gå och lägga mig strax, är så trött. Men lite om dagen idag då,.. det var info om brobell idag i aulan för alla nior (våran skola har som en slags nobellmidag i december, men dom kallar det för brobell i stället.) Dom hade rullat ut röda mattan och alla lärare var vädigt uppklädda med tiaror och allt ;). Sen uppträdde några från Circus cirkör, och dom höll på att tappa varandra flera ggr. Och en lärare som satt framför oss höjde handen framför munnen gång på gång och " ååh" xD. Och sen presenterade lärarna dom olika priserna, (ska se om jag kommer ihåg alla) litteraturpriset (man ska skriva en deckare), kemipriset, teknikprist, mediapriset, form och färgpriset, och ett till som jag inte kommer på, kanske fredspriset, nej jag vet inte :P. Men jag och emilia har redan bestämt vad vi ska göra för att vinna "form och färgpriset, men det tänker jag inte berätta riktigt än, men det kommer bli så sjuktbra det kan jag lova! :)
Japp, sen orkar jag inte berätta mer för jag är så trött, men ta hand om er, nattinatti Ida ! <3

två små brownie-bilder ;)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback