Forgive Sounds Good, Forget I Not Sure I Could


Ännu ett långt inlägg om min dag. spännande eller hur? Men har ingen vidare inspiration just nu och det är väl bättre än att vi (JAG!) slutar uppdatera bloggen helt?

Först hade vi fysik. Ida och jag satt och rappade till "Singel och sökande" och Alicia fick ett utbrott på läraren för att hon inte förstod någonting. Det lät ungefär såhär: AAAAAARGH! JAG FÅR DAMP! RYCK! ARRRRRRGH! NU BÖRJAR JAG GRÅÅÅÅÅTA! och *DUNK* så kastade hon sig ner mot bänken. Haha lilla vännen ibland är det inte lätt...

Sen hade vi svenska där vi planerade discot vi ska ha för ettor-femmor imorgon.
Och efter det idrott som var hur kul som helst! Weeei, vi vann på kinesiska muren!
Mohahaha! Jag, Ida, Anton, Robin och Rebecca. Vi är fan bäst.

Sen lunch och övande på låten i korridoren. Sen satte jag på lite annan bra musik så som Dance with somebody, Fake it och Just like you.
Hahah, sen kom Filip och Erik och dansade lite. Otroligt vackert måste jag säga!

Fick reda på hur det gick i spanska nationella, läsförståelse idag. Jag fick VG. Fifan vad lycklig jag blev! Trodde knappt på ett G... Däremot gick det pissdåligt idag på skrivardelen. Usch.

Hade sista mattedagen idag eftersom det blev inställt i fredags. Men jag blev ju lite sen eftersom jag hade nationella. Gick och satte mig med Charlie och Jocke.
Och tydligen är Jocke bättre än mig i spanska, även fast han går i extraengelska, påstår han. Jo för ni ser, han har en farbror var systers kusins kompis bror (haha alltså ni förstår grejjen, lååångt borta var det spansktalande i alla fall) är spansktalande och den familjen kom hem till hans familj och de pratade bara spanska så han sa: HOOLA! Ehm, ja precis så var hans förklaring till varför han är bättre på mig i spanska. Hahahaha.

Slutade 14.20.
Fett najjs. Nu är jag bara så sjukt orolig inför matte nationella imorgon.
Ska sätta mig och läsa min bok nu, poppa lite popcorn och brygga lite té. Det låter mysig va?

Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Jimmyh

sluta uppdatera får ni inte göra. :)

2009-04-22 @ 23:19:38
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback