Now You Became Like Everyone Else

Haha jag dör! Sitter och har supertråkigt medans jag sitter och väntar på Nina. Och nu får jag ett sms från henne... Hon har tagit fel tåg! HAHA jag sitter och garvar här för mig själv. Miwhihi jag är trött!
Haha, hon skrev precis att hon är i Jordbro! Hahaha, jag vet inte varför men jag tycker att det är sjukt kul. Hihi.
Nej nu måste jag ta och fixa någon form av mat för min mage vänder sig snart ut och in av hunger!

MAAAAAAAAT!
Peace out, EMILIA.

Jag och Rosanna, miwhihi.

Kommentarer
Postat av: rosi

svaaaaankar du emilia ? ;)

2009-04-07 @ 18:44:28
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Sofie

Söta! :) <3

2009-04-09 @ 10:36:57

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback