You Are The Sunshine In My Life

Har ingen inspiration. Idag var det MM-träff. Ida sjöng vackert och Amanda spelade underbart. Klassen debatterade, vi sög. Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet för min och de flesta i klassens del. Sköönt som fan. Och torsdagar är supersköna. Finns inget som helst att klaga på just nu (eller jo ett litet fysikarbete men det kan jag leva med...).
Soolen skiner och livet leker helt enkelt! Och i helgen ska jag träffa Marcus, wiiie längtar! Och förhoppningsvis blir det middag här hemma hos mig(?) med mina älskade flickor Charlie, Ida, Amanda och Alicia.

Och vill bara säga:
Du är underbar precis som du är, alla runt omkring dig älskar dig för den du är. Inte för någon du skulle kunna vara. Förstå det. För om du lär dig att i alla fall gilla dig själv så kommer du märka hur mycket bättre du kommer att må. För du är verkligen bäst, intala dig det. Även fast någon är bättre på någonting så finns det alltid något annat som just DU är bättre på än den personen. Man kan inte äga alla egenskaper, alla har olika unika som är bra på olika sätt. Du kanske inte tycker om ditt utseende, ser inget bra med det. Hatar dig själv så fort du ställer dig framför spegeln eller ser en tjej som du tycker är sötare/snyggare än dig själv. Medans alla andra ser hur vacker du verkligen är. Utifrån och in! Alla ser olika ut och är vackra på sitt eget sätt.
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med den här texten. Jag själv har ett sånt otroligt dåligt självförtroende och har många vänner som känner likadant. Det är väl som ett självpepp samtidigt som det är till alla som inte kan älska sig själva för den de är. För verkligen som jag sa, dina nära och kära älskar verkligen dig precis som du är just nu!
Och tjollahopp där kom tydligen lite inspiration...

Peace out, EMILIA.



Kommentarer
Postat av: Johannna

emilia vi är inte alltid bäst men vi är iallfall oss själva right?;) och vi vet att det finns folk som älskar oss för dom vi är! dom andra människorna kan bara dra! love you honey!

2009-04-02 @ 15:12:42
URL: http://typjohannas.blogg.se/
Postat av: nina

det var fint sagt. och sant! puss på dig darling <3

2009-04-02 @ 19:01:02
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: saga

jättebra text emilia :) <3

och du är jättesöt på bilden i min blogg!

2009-04-02 @ 20:08:07
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback