Please Please, She Whispered...

Idag har jag ju fotat med Rosanna!

Amanda
hängde med också då hon ville fota lite saker nere vid vattnet.
Vi har haft ruuuligt och flummat som fan. Det var svinkallt eftersom att det blåste vid vattnet och vid ett tillfälle hade jag shorts och t-shirt. Inte varmt om vi säger så!
Efter kanske två timmar gick vi till pizzan och åt lunch. FLUUUGA! Jag och Rosanna delade på en pizza och Amanda åt en kebabtallrik. Sen gick vi till ICA för att köpa glass och då inträffade det roligaste på hela dagen HAHA.

En kille kommer och ställer sig bakom oss i kön och en stark röklukt med honom.

Rosanna - Luktar inte glassen rök?
Emilia - Neej, Rosanna...
Rosanna - Jo jag lovar. Kolla här, lukta! (räcker fram glassen)
Emilia - (viskandes) Nej det är inte glassen...
Rosanna - Johoo!
Vid det här laget har killen börjat skruva besvärat på sig och kastar sig mot en ny kassa som precis öppnar.

Kanske inte låter så roligt, men vi skrattade så att magen värkte hela vägen hem!
Hemma hos mig fikade vi på choklad-havreflarn och saft, hoppade studsmatta, tog massa crazy bilder därpå och åt choklad och sen bakade vi (JAG!) kladdkaksmuffins och kokosbakelser. Det har INTE varit en nyttig dag om vi säger så, miwhihi!
Nu längtar jag bara på att få se bilderna redigerade och klara!

Och sen är jag lite orolig just nu, han får mig att bli så osäker på allt... Kommer definitivt inte kunna sova bra inatt.
Peace out, EMILIA.


Mjaa, de här bilderna blev ju inte så lyckade i alla fall!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback