You Got Nothing On Me


IMORGON FYLLER BÄSTIS ÅR! Weeeeeeei!


I alla fall. Idag har det bara varit skola. NP i spanska hörförståelse och NP i engelska prata. Sen har vi sålt godis, chips och läsk. Det ska vi göra på måndag och kanske tisdag också men troligtvis inne i caféterian och inte inne i klassrummet som idag.

När vi hade slutat gick jag och Alicia runt och plockade upp tomburkar som folk hade kastat i soptunnor och på golvet. Usch fifan vad vidrigt men liksom man betalar ju för panten när man köper in läsken så... Sen stod vi två och snackade kanske i en 20-30 minuter ute på parkeringen om allt. Mest om det som är så sjukt irriterande på denna jord, vissa människor... Suck. Shoot me liksom.

Klippte till luggen hos friösren Cecilia idag. Skönt äntligen kan jag se igen!! Allvarligt, jag har fan varit halvt blind den senaste tiden...

När jag åkte hem så var det typ trafikstopp längs hela vägen. Det var det iofs på dit vägen också men då kom jag ut efter kanske 5 minuter. Jag skojjar inte när jag säger att jag stod och väntade på att få köra ut i 10-15 minuter! Det var sjukt mycket bilar och jävla idioter som kommer bakom mig försöker tränga sig förbi! JÄVLA GUBBJÄVLAR! Jag blir så jävla fucking förbannad! Liksom inte nog med att jag och Alicia stod och pratade om saker som gör mig så jävla upprörd innan, då ska jävla fucking störda feta gubbar försöka tränga sig förbi!? Och sen var det äckliga MC-gubbar som tutade och vinkade, fifan man blir bara äcklad!

När jag kom upp för backen så såg jag två killar i sjutton till arton-års åldern stå på tomten och jonglera (?) eller något sådant. Akrobatik av något slag i alla fall. De hade bara shorts och sjukt snygga kroppar! Gosh alltså, haha. Och anisktena var inte att klaga på om vi säger så... Så dagen räddades lite av det i alla fall eh he.

Har inte hunnit att njuta så mycket av solen idag. Förutom när jag var på en promenad med hunden och nu orkar jag verkligen inte gå ut... Är så otroligt tung i huvudet så jag vet inte vad.
Hörs la sen skulle jag tro, då mina "vänner" inte svarar på sms och verkar ha planerat något annat ikväll där tydligen inte jag får vara med. Kul...
Peace out, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback