remember me


Godermorgon, shit vad knas det blev i bloggen igår haha. Men ni verkar gilla det efter som vi hade besöksrekord! Idag börjar vi med språkval med våran lärare som heter Peter. På förra lektionen kände jag verkligen att jag har glömt bort precis allt över sommarlovet. Men har gjort läxan vi hade tills idag iaf så ska nog klara mig, Direkt efter skolan åker jag till södertälje och jobbar. Jag stänger också så är nog inte hemma förens nio-halv tio. Hör av mig ikväll någongång. Ha de gööööött!

Kommentarer
Postat av: rosanna

Sv: Jo det blir en paus :p Måste ta lite space från bloggen för det har hänt så mycket annat i "verkligheten". Måste liksom ta tag i det först. innan jag orkar gå vidare med bloggen <3

2009-08-27 @ 20:05:38
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Tina

Ida, jobba inte ihjäl dej<3

Vilken underbar bild!!

2009-08-27 @ 21:34:13
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback