My Everyting


Har tyvärr inga nya bilder att erbjuda eftersom alla finns på Graffs dator.

Idag blev det en till stekardag på stranden med min bästa vän Emma. Det var ganska molningt men vi fick lite sol på oss iaf och det var väldigt varmt så badade gjorde vi faktiskt också. Vid fyra tiden åkte vi hemmåt och det var så läskigt för det började hagla när vi åkte moppe. Trodde nästan att det skulle gå hål i kläderna, gjorde riktigt ont ju! Men vi kom hem levade som tur var och nu sitter jag och funderar på om jag ska åka och träna. Känner mig inte så pepp och sen vill angelica gärna att jag kommer hem till henne. Tufft val, men får se vad det blir.
Må så gott


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket land var du i? Här på Lillmalmsvägen var det sol ;)

2009-08-06 @ 22:01:21
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback