Up above


En bild från The voice förra året

Aloha homies! Jag har sovit ganska dåligt dom två senaste nätterna eftersom vi har tältat och ni som har tältat någongång vet att man inte sover så bra då. Har haft det jättemysigt, missförstå mig inte. Men det var helt underbart att få sova i sin egna säng i natt, gick inte upp förens halv ett. Sen dess har jag gjort absolut ingenting, bara segat och lyssnat på en massa braig musik. Ska gå upp och lägga en ansiktsmask nu och fixa min naglar lite. Sen om någon timme ska jag hem till söta Emma på middag och efter det drar vi oss in mot huvudstaden, voice 09 gott folk! Vi blir ett riktigt stort gäng som åker in tillsammans till och med fler än förra året, vilket är riktigt najs.

Hoppas ni får en toppen dag och kväll så kanske vi ses i kungsan!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback