Like An Princess



D a g e n  v a r  sjukt nervös och rolig. Orkar inte dra upp allt igen, för har redan upprepat allt minst 20 gånger nu känns det som haha! Men tar en snabb genomgång. Jag och Ida mötte upp Matti i Tumba och vi tog tåget till Huddinge där vi mötte upp Charlie, Henke, Anton och två killar till.
Vi följdes åt till aulan där alla blev uppropade till sina klasser. Först tyckte inte någon av mig, Ida eller Charlie speciellt mycket om våran klass men mot slutet av dagen tyckte vi nog alla tre om den.
Vi fick fylla i massa papper, gå rundturer runt i skolan och intervjua varandra.
När vi var och kollade på idrottshallen (som förövrigt är sjukt fräsch och snygg!) så fick vi göra en sammarbetsövning. Det var ett stort typ nät som satt fast från golv till tak med olika stora hål i som alla skulle komma igenom. Haha det var sjukt kul och det var också efter det som man kände mer sammanhållning i klassen eftersom man fick fjanta sig och skratta tillsammans!
Vi lärde känna två tjejer mest, Elin och Carro men även en tjej som heter Natasha. Ska faktiskt bli kul att gå till skolan imorgon, allt är så otroligt nytt! Efter skolan så träffade jag Alicia, Amanda och Julia i centrum och vi gick och köpte glass och pratade om våra olika klasser och skolor. Haha min entré var ju bäst, smög mig bakom dem och skrek och hoppade på Alicia! Mohahahahah, fan vad de skrek! Skulle ha träffat Angelica idag, men kände att jag inte orkade... Är helt slut, har varit helt hyper hela dagen och nu har det tagit ut all sin rätt om vi säger så. Somnade nästan vid matbordet haha! Så godnatt på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: rosanna

Spännande :D !

2009-08-20 @ 15:14:14
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback