Worth A Damn


Göteborg var göör roligt och nu är man hemma ännu en gång! Men det är ju bra väder, ack så synd för er, för då blir det tyvärr dålig uppdatering... Jag får lite panik här måste jag säga, har så sjukt mycket bilder att redigera och ladda upp! Först och främst så har jag kvar alla bilder från klassresan, hela husbils semestern (alltså bilder från typ 12 dagar!), Göteborg och igår kväll. Jises, jag dör! Sen finns det bilder från flera grillkvällar som jag inte har laddat upp heller. Ikväll blir det Lady GaGa med flickorna, så då blir det troligtvis ännu fler bilder wiie. Men det är gött haha!
Nu ska jag lägga mig och sola vid poolen för få lite färg. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback