Je Sens Une Joie

Haft en underbar dag med Nina, vi har catchat upp med varandra allt som har hänt i våra liv sen vi träffades senast (typ februari) och vi kan ju lugnt säga att det har varit sjukt mycket som har hänt. Det är så skönt för med Nina känns det som vanligt direkt när vi ses, även fast det var huuundra år sen vi träffades. Och jag har verkligen all min tillit till den tjejen, jag kan berätta ALLT och hon förstår verkligen. Vi har också varit ute på promenad och nere i strandparken så var det en halvnaken tant och gubbe haha. Hon var hur rynkig som helst och hade mini string och en för liten bh och gubben hade uppknäppa shorts och gick pch skyltade med världens fetaste ölmage! Fy vidrigt haha. Vi badade i poolen också, 26 grader, inte så pjåkigt alltså. Och sen har vi lyssnat på massa bra musik, och jag är helt kär i låten Complainte de la Butte! Nu ska jag bara skriva ett inlägg till och sen är det nattinatti eftersom jag ska upp hemskt tidigt imorgon (klockan 9.00!!!!) för att fixa innan vi tjejer drar iväg och badar. Wihooo, ska bli asnajjs!

Vi baaadade, haha jag var rädd för vattnet...
Världens vackraste, både på ut- och indsidan!

Maaaashmallows!

"Emilia, Emilia kolla en SNOPP!"
Barndomsvänner förevigt, du kommer alltid vara min bäste vän oavsett hur ofta vi ses

Kommentarer
Postat av: julia

vad mysigt det ser ut med poolen :)

söt bild på er två!

2009-08-06 @ 20:24:55
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback