It's to late

Jag och Emma när vi lyssnade på Lady GaGa


Hej på er! Är helt slut efter en riktigt lång dag. Emilia har ju redan berättat om första skoldagen och det är ganska svårt att säga vad man tycker efter första dagen. Men det kändes bra och jag tror att jag kommer trivas i både min klass och på skolan. Vi slutade strax innan fyra och då åkte jag direkt till jobbet. Det var kick off på coop idag så alla heltidsanstälda var borta så det var bara jag och inhyrt folk ifrån rönninge. Det var lite stressigt men allt gick bra tills vi skulle stänga... Då låser en "rönninge-kille" in en nyckel i kassaskåpet så att vi kommer inte in till omklädningsrummen. Så jag och Kimpa (väktaren, som även är marcus kusin) fick springa upp och ner för att pröva massor med olika nycklar men ingen passar så tillslut fick vi ringa chefen och be henne komma dit. Så nu kom jag hem för 40 min sen och jag är helt slut. Har precis ätit lite wook och ska nog gå upp och göra mig iordning på en gång så att jag orkar upp imorgon. Jag går i gymnasiet nu, vet inte riktigt om jag har förståt det än.
Sov så gott och dröm sött mina favvoriter!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback