One Minute More


Shulululu som Eren skulle ha sagt. Nu sitter vi här hemma hos Ida och är helt döda! Vi slutade 12.20 idag, men vi har haft riktigt tråkiga och långa lektioner så det var utmattande. Dessutom gick jag och la mig strax innan ett... Ska inte upprepas, fyfan vad slut jag var imorse.
Ida var duktig och missade bussen imorse. För att hon satt och kollade på tv! Hahaha, duktigt vännen. Jag träffade Anton i Tumba eftersom att jag tog en tidigare buss för att jag skulle hinna köpa halstabletter. Jag skulle köpa frukost också eftersom att jag inte hann äta, och sötnosen betalde åt mig även fast jag envisades med att jag kunde faktiskt betala själv... Men tack, det var gulligt! Hmm, jaja jag får betala tillbaka någon annan gång! Vi träffade Anders och Robin också, wohoo! Sen när vi satt på tåget så kom Henke också. Matti hade missat bussen han också... Haha han skyllde på att den inte kom, men det var den bussen som Anders hade tagit. Höhö fail Matti. Startade dagen med två timmar matte, hääärligt. Jag, Carro, Johan och Eren jobbade ihop. Haha, ja det var en upplevelse... Jag och Johan låg typ och sov och Eren pratade på som vanligt (jääävlar vad den käften går stup i ett!)!
Sen var det dags för första religion lektionen, vi gick igenom alla kriterier för att uppnå mål och vad vi ska jobba med den här terminen. Efter det var det engelska lektion, och det var iofs ganska roligt. Vi skulle gå 'runt och mingla' med varandra, man fick ett papper med lite frågor t.ex. have you fell in love this summer osv. Sen när man hade frågat olika personer skulle man gå tillbaka och ge följdfrågor. Sen fick vi vara i par med den man stod och pratade med för att intervjua varandra, och jag och Stella fick intervjua varandra igen haha... Sen skulle man berätta om sin partner för ett annat par så vi satte oss med Ida och Johan. Och sen fick vi äntligen sluta, det kändes som om dagen var sjuukt lång! Vi tjejer, jag, Ida, Carro, Elin och Charlie, gick till Subway och köpte lunch. Mums. Vi satte oss på gräsmattan ungefär vid skolan och pratade och kollade på folk. Sen drog vi oss hem och har försökt komma igång med spanska läxan i några timmar, men nu är vi äntligen klara!
Imorgon ska jag vara med Anton, kuuuuuuuuuuuuul! Sen vet jag inte om det ska vara med några mer, men det tror jag nog. Ska kolla om vi ska samla tha gaaang (jag, Henke, Anton, Matti och Ida) kanske? Bara framtiden kan utvisa det... MOHAHAHAHHAH!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback