It's not much


Caroline & jag & Julia & Amanda hos Emma förra helgen

Yoooooo, känner mig lite borta faktiskt. När Emilia var hemma hos mig skrev hon om skoldagen så det är ju lite onödigt att jag berättar om det igen. Så vad ska jag då skriva om, hmm.. Jojuste, efter att Emilia åkt hem åkte jag till Gymmet tillsammans med söta Amanda och Josefine. Det känns som att vi knapps kommer hinna träffas nu när vi går på olika skolor och så men ska göra allt för att träffa mina kära vänner utanför skolan så mycket som möjligt. Jag var helt lost så körde inte 100 % idag, men det var jätteskönt för det var inte så mycket folk idag så slapp trängas med alla stora starka gubbar. Efter att vi tränat solade vi också alla tre, somnade såklart så fort jag la mig ner som vanligt. Vi var borta i tre timmar totalt, helt sjukt. Så lång tid har jag nog aldrig varit på gymmet tror jag. När jag kom hem skuttade jag in i duschen och nu sitter jag och äter en stor skål med yoghurt, flingor, russin och nötter - mums! Imorgon börjar jag halv elva och det är naaaaaaaaajs! Men ska ändå upp och dö i min säng nu, gud vad skönt. Har riktigt ont i huvudet nu faktiskt.
Men ha det massa bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback