á la Vogue Paris


Hittade den här bloggen och tjejen som äger den hade varit på Gina Tricots pressvisning för vår- och sommarkollektionen för 2010.

Jag har på senaste tiden inte tyckt att Gina har haft så värst snygga kläder inne och det känns som om var och varannan tjej äger varenda plagg därifrån så man är inte så unik om man köper kläder där, (och som sagt så är det inte så värst snyggt heller....) men nu blev jag riktigt sugen på att se hur kläderna kommer se ut nu i vår och de verkar vara på bättringsvägen. Helt i min stil faktiskt av det jag såg!

Kavajen ovan blev jag helt förälskad i och den kommer jag köpa så fort den kommer ut i butik!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback