Baby, You...

I want to be his favorite hello and his hardest goodbye..  ♥

Godkväll (-natt?) borde ligga och sova nu..

Men det gör jag inte. Sitter ju här.

Dricker mjölk.

Tänker. Funderar. Finurlar.

Ja... Vad ska jag göra av mitt liv? Vad ska jag göra åt vissa saker? Ska jag ta tag i dem? Eller bara låta dem lösa sig av sig själva? Hoppas på att det blir bäst så? Äsch, jag snurrar alltid ihop allt. Gör det mer komplicerat än vad det är. Eller gör det mer komplicerat än vad det borde vara.

Suck.

Tänk positivt Emilia, snart är det helg och lördags kvällen är något jag ser något otroligt fram emot. Saknar min babyboo något enormt mycket. För mycket.

Lördagens dag är det inte heller något fel på, julbak med bästis liksom.

Och på söndag ska vi samlas alla (nästan) underbara flickor hemma hos mig för julfika, mys!

Jullov om 7 d a g a r, helt freakin' unbelievable. Ska bli underbart faktiskt!
Älskar verkligen julen. Allt är så mysigt då. Och familjen känns bra för en gångs skull. Funkar ihop. En gång per år. Trivs tillsammans.

Nej nu ska jag sluta prata strunt. Lägga mig tillrätta i min älskade säng. Få lite sömn. Ett steg mot att möta morgondagen. Take care, y'all.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback