Ingen Soldat

Hejhejhej hemskt mycket hej!

Jag vet att jag är en dålig människa. Förlåt. Jag kan säga att jag ska bättra mig. Men det kommer jag antaligen inte göra. Och jag har lärt mig att man inte ska lova något. För då blir folk bara besvikna. Nu pratar jag såklart om mitt bloggande. Det är allvarligt dåligt. Men känner att det blir alldeles för seriöst ibland och då försöker jag vara lite rolig istället. Failar såklart totalt och då blir det bara jobbigt. But what to do liksom? (förlåt för att jag är konstig och inte riktigt vet vad jag skriver och inte riktigt har någon poäng med det jag skriver heller.)

Mitt lov hitills har väl inte direkt känts som lov eftersom att jag har jobbat varje dag.. Jobbade hela lördagen, söndagen, måndagen och halva dagen idag och ska även jobba imorgon också. Får lite sms hela tiden om jobb-tider och känner att jag inte riktigt kan säga nej eftersom att egentligen vill jag ju jobba. Pengar liksom! Men det är ju jobbigt också (a). Nej förlåt Josefine och pappa jag ska sluta klaga på mitt jobb. Jag ska vara glad att jag har ett jobb och får extra pengar så att jag kan köpa mer choklad och bli ännu fetare. Fast om jag ändå ska få klaga liiite, det tog fucking två timmar att komma hem ifrån jobbet idag. Det kan ta 20 min, det är det suger bäverpung!

Dagarna bara springer iväg och idag är det dan-före-dan-före-dopparedan faktiskt. Helt sjukt. Julkänslan är på noll. Jag har gjort allt för att det ska kännas som jul och försökt att intala mig själv att jag har julkänsla. Men icke sa nicke. Det känns knappt dom att det är december. Kommer man aldrig få det där julpirret i magen bara för att man har gått och blivit gammal? Hoppas inte för det vore tråkigt. Nu ska jag värma mig och titta på en mysig film hade jag tänkt mig. För jag fryser som en liten gris och det är inte så härligt.

Imorgon ska jag till frisören på förmiddagen och jobba vid 16-20. Ska försöka klämma in lite mys där emellan också, hoppas att tiden räcker till bara. Jag har inte slagit in några julklappar, julstädat, köpt något att ha på mig (jul & nyår), köpt julklapp till kusinvitamin. Jobbigt läge typ. Menmen det löser sig. Det löser sig alltid.

Ha det helt jävla underbart nu alla rumpor!





Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback