For Christmas


Titta den rör sig. Typ woooooow!

Hola amigos! Har suttit ett bra tag nu och försökt få ihop ett snyggt julkollage men det går helt åt pipsvängen så nu ger jag upp.. Ni får nöja er med en liten gullegullsnögubbe. Och titta! Den rööör sig. Jag vet. Typ woooow.

Idag hade ju som sagt jag och plutten en riktig juldag. Vi åt julfrukost och myste runt hemma hos henne först och skrev julklappslista osv. Sen begav vi oss in mot huvudstaden och strang runt där som två tomtenissar med våra listor och bockade av det som införskaffades från listan. Jag köpte present till mamma, Tim, tjejerna och mascara och silvrig dipliner till mig själv. Det var en mysig lite dag men något vi saknade var ju såklart snön.. Någon riktigt julkänsla fanns inte riktigt tyvärr men vi försökte så gott vi kunde iaf!

Imorgon är det måndag igen, men inte en såndär åååh-nej-jag-hatar-måndagar-måndag utan mer en helt-okej-måndag-som-jag-överlever. Vi har resursdag och börjar 10.40 sen har vi en lektion (matte) och sen slutar vi 12 igen. We can do this! Tycker att varje måndag borde vara så, menmen får vara glada att det blir så ibland iaf. Wiie.

Efter skolan blir det fortsättning på julhandeln och lilla mattiboy följer med den här gången också. Har inte så många pressenter kvar att köpta nu och tror att jag fixar dom som är kvar imorgon, skönt! På kvällen blir det gymmet med tysken och sen var den måndagen slut.

Nu dör jag.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback