Keep On Hating

weheartit

Snöstorm. På riktigt. Fönstrena är igensnöade. Om det är såhär imorgon kommer jag inte kunna gå till skolan. Bussarna kommer inte funka. Och inte tågen heller för den delen. Synd. Riktigt synd. Hade verkligen sett fram emot en dag som börjar med mitt favoritämne spanska och slutar med mitt näst i tur på favoritämnena: matte.

Men med min vanliga otur så blir det väl så att stormen slutar storma och det blir en fin jävla dag imorgon och bussarna går som vanligt (förutom för de stackars satarna som bor uppe i bremora).

Så Ida och jag tar 717 som går 07.12 imorgon bitti. Har en reservbuss, 727, som går 07.16 så då hinner vi med 07.33 tåget som Matti sitter på. Najjs.

Men hoppas fortfarande på att bussarna inte funkar. Skulle vara underbart. Ida och jag satsar på en snödag ute i pulkabackarna bakom mitt hus då. Med täckbyxor, vinterjacka mössa, halsduk, varm choklad och hela kittet. Mysigt. Annars får vi köra på det på typ fredag efter skolavslutningen. Drar med Matti och Henke också. Ja... Det kör vi på. Det med alltså även om det nu blir en snödag.

Men nu blev det snurrigt här. Sitter och lyssnar på Heartless med The Fray. Texten träffar rakt i hjärtat. Vet exakt vad han sjunger om. Hemskt. Så godnatt nu ska jag välja kläder inför imorgon. Livet är hårt för oss tjejer.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om er!

2009-12-17 @ 03:51:13
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra förslag! Eller så klickar man helt enkelt in på våran blogg och köper lite nya fräscha piercingsmycken till äckligt bra priser? Vårat julerbjudande går ut imorgon så passa på!

2009-12-17 @ 15:30:10
URL: http://piercingar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback