Living My Life



jomen alltså... jo jag har roligt...
stackars Jacob som får ta del av alla dessa otroligt vackra bilder jag sitter och knäpper...


Tjoflöjt i tomtestugan!
Dagen spenderades med en timme och tjugo minuter i skolan vilket en timme ägnades åt prat och tjugo minuter ägnades åt matte.

Sen rörde vi oss mot staden där vi lyckades roa oss inne på Åhléns sminkavdelning i cirkus 35 minuter och sen lite på skivavdelningen för att fördriva tiden tills våra pojkar skulle anlända.

När de äntligen kom så promenerade vi in på H&M där de stackars små pojkarna tyckte det var väldigt jobbigt att vara inne i av någon outgrundlig anledning så fort in och fort ut.

Sen rörde vi oss åt biblioteksgatan som jag verkligen älskar att gå på och kolla in i alla söta butiker, och speciellt nu på vintern när de satt upp fina juldekorationer över hela gatan och till sist hamnade vi på Sturekatten. Där fikade vi och hade det mysigt i ett par timmar innan vi gick till Taco Bar där killarna åt någon slags middag. Haha, jag och Ida var liksom proppmätta...

Sen blev det NK och åter igen H&M för att sedan röra våra små rumpor hemåt.

Helt klart en värd dag med mina gulletussar Ida, Henke och Matti.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback