Say When

Hejdär.
Dagen flög förbi. Jobbade riktigt bra på spanska lektionen (har nog aldrig gjort så mycket på en spanskalektion detta halvår som idag..) och jobbade flera matteuppgifter som jag faktiskt förstod! Det ni. Riktigt stolt över mig själv.
Dessutom fick vi fika på matten och hade det nedsläckt i klassrummet med ljus tända. Det ökade motiveringen på att jobba haha.

Sen på spanskan så sa Peter "Ja nu ska ni få en massa julgodis den här lektionen!" och hela klassen bara "Ähhhhhhhhh!" men... Det såkallade julgodiset var en massa, och nu menar jag verkligen EN MASSA, med olika uppgifter. Roligt Peter, roligt...

Efter skolan åkte jag och Ida och hämtade Engla på dagis uppe i Storvreten och fick leka barnvakter i någon timme. Det var skojj och mysigt! Världens goaste unge. Och sen blev det historiaplugg. Wohoo...

Och det är ju massor med snö ute. Och mer ska det bli inatt! Det kan man ju bara älska. ♥

Nej nu dör jag. Hejsvejs så länge.


Kommentarer
Postat av: lina

Tack för den, den värmde :)

2009-12-16 @ 20:24:20
URL: http://miniimies.blogspot.com

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback