Would You


langar värsta oldie pic (lugg och grejjer) här va på mig och poo. ♥

Hejsan allihop eller något sånt. Börjar bli så hemskt dålig på hälsningsfraser...

Idag var jag hemma. Mådde inte bra. Blää. Men hjälpte ändå mamma att dammsuga undervåningen. Sen var jag tvungen att städa i mitt rum eftersom att jag skulle hjälpa Rosanna med smink inför Brobel!

Amanda ringde mig cirkus en halvtimme innan Rosanna kom och frågade om jag ville följa med och fotografera lite under Brobel och det ville jag ju eftersom att jag ville träffa alla söta mm-tjejer och se hur de såg ut!

När Rosanna kom (en halvtimme försent, unga dam du måste bli bättre på att passa tider!) så var det lite panikartat men jag fixade sotade ögon med lite skimmer och en snygg bas och hjälpte henne på klänningen och fixa håret lite mer.

Sannis mamma kom och hämtade oss här och sen var vi plötsligt på min gamla skola, Broängen. Sprang fort som attan och letade upp Amanda och kände mig allmänt malplacerad.

Men vi sprang runt i minglet och fotograferade för fullt - tills den ena kameran dog. Grääjt liksom... Men vi körde på med en kamera och det gick finfint.

Men sen så sa hon som håller i Brobel att vi "pressfotografer" inte fick gå in i aulan där allt skulle hållas. Eh okej? Det var ju därför vi var där liksom. För att fotografera under hela Brobel. Öhh? Vi försökte övertala henne men förgäves. Så ett call till Mandies madre och vi fick skjuts hem.

När vi gick ut mot bilen så såg jag en mycket, mycket välbekant siluett borta på trottoaren (trottoaren är btw nog det fulaste ordet som finns?). Och där stod min bebis Jakieboy med mina kära vänner Mr. Happy och Forsell!
Då blev Emilia genast en mycket glad Emilia och sprang och kastade sig upp i Jacobs famn.

Åh ni kan inte förstå min lycka över att se min älskade vän efter en sån lång tid! Stod och pratade med mina pojkar ett tag och de hade som vanligt (som de tjockisar de är...) varit och ätit på Benevento. Ibland undrar man ju över de där tre alltså... NV-killar alltså...

De började snacka om att de skulle ta sig in i skolan genom takfönstrena och Gud vet vad... Har inte den blekaste vad de gjorde efter att vi sa hejdå. Vill jag ens veta? Haha herrejises.

Nu ska jag ta och sluta skriva på det här otroligt onödiga inlägget som inte har intresse för någon utav er. Menmen så tokigt det kan bli ibland!

Men som sagt Emilia är en glad Emilia just nu och ska gå upp och ta ur linser och så för att sedan sätta på en bra film. Ha det så bra så hörs vi troligtvis imorgon.


Kommentarer
Postat av: rosanna

Haha Sanni, är det det jag kallas för nu för tiden? ;)

Men ni var så snälla så, tack för allt :D <33333

2009-12-11 @ 08:52:52
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Anton

Vet du varför ni inte fick komma in i aulan?

För att Annelie är en ****

2009-12-11 @ 20:13:02

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback