20 good reasons

Jag skulle precis börja sätta på mig jackan när mamma kom ner och sa att jag kunde få skjuts till skolan om jag ville. Klart man vill! Så nu kan jag ta det lugnt, äta frukost och lyssna på mitt favoritband Thirsty Merc. Så sköna låtar! 20 good reasons var den första låten jag hörde, och jag blev helt förälskad. Så just nu är det dom som jag spelar om och om igen i iPoden. Och Ryan Cabrera förstås.
Idag har jag så jävla ont i kroppen så jag vet inte. Och jag har fetaste blåmärket på vänstra armbågen, skojja inte att det gör ont!
Nu ska jag kolla lite på Vakna med The Voice och vi hörs väl senare.
Peace, EMILIA.

Det syns inte så jätte bra på bilden, men hjälp vilket jävla blåmärke. Och jag har ingen aning om hur jag fick det! (klicka på bilden)


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback