Always Where I Need To Be



Hallu, det var tungt att träna idag och jag trodde allvarligt att min mage skulle explodera ibland.. men jag överlevede, eller nästan iaf xD. Pappa läste precis igenom mitt so-arbete och nu sitter jag här och ändrar på lite små saker. Men jag ska snart gå och lägga mig och läsa. Jag har lånat tre böcker av johanna och jag håller på att läsa den första nu. I början var den väldigt seg men nu har jag kommit in i den så nu är det svårt att lägga i från sig den faktiskt. Igår kväll låg jag och läste fram till klockan tolv. Åh juste, jag kanske ska säga vad den heter (?). Vänninan heter den och handlar om en tjej som heter Kristin som lever i överklassen i stockholm. Den är faktiskt bättre än vad den låter det är bara jag som är så dålig på att förklara :)


Sov så gott allesamman, PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback