En klar morgon

Godmorgon!
Sitter i mitt rum och äter frukost idag, håller nämligen på och uppdaterar iPoden.
Idag, direkt på morgonen, har vi nationella i svenska. Känns som om mitt huvud bara kommer kollapsa och glömma bort hur man ens tänker... Suck skulle vara så typsikt mig om jag skulle få hjärnsläpp.
Jag har alldeles ont i hela kroppen efter yogan igår och känner mig allmänt seg så kör på mjukisbyxor (andra gången i mitt liv jag har det i skolan! Jises.), svart linne, brun/grå/grön sjal och en mysig creme vit kofta.
Har också laddad upp med coca cola och godis inför nationella. Inte ska man lida helt i alla fall.

Nej nu har suttit här inne lite för länge, måste kila!
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback