Första nationella är avklarat

Tjenare!

Nu är första nationellaprovet avklarat. Det känns faktist bra, jag är nöjd med det jag skrev och jag hann skriva på allt. Jag var rädd att jag skulle få panik eftersom man skulle göra allt på en bestämd tid men jag grejade det. Självklart kommer jag på att jag gjort fel på en uppgift direkt efter att jag lämnat in men men, får hoppas på att det är det enda felet (a).

Nu har vi haft en lång rast men börjar tio i igen. Nejnu ska jag ut till brudarna och äta lite mer godis, ha det gött och hoppas att alla 93:or grejade provet.

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Jonas

ni måste fan va lite roligare asså, den e ganska tråkig att läsa lite mer bilder och videos skulle va skj.

2009-02-03 @ 12:38:49
Postat av: anonym

du e shitzo jonas

2009-02-03 @ 12:39:42

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback