I doing the best I can

Howdy Ho!
Sitter i sängen och lyssnar på ölskade Thirsty Merc. Eftermiddagen spenderades med älskade Ida och Johanna. Vi satt och pluggade spanska, och babblade på som fan om allt och ingenting. Roligt hade vi i alla fall, om vi räknar bort spanska pluggandet förstås.

Jag försov mig imorse. Första gången i hela mitt liv, usch känns jätte hemskt. Mamma kom in och väckte mig 07.50 och frågade om jag hade sovmorgon. Jag fick ju panik! Så sprang runt som en galning här hemma och var klar på en kvart. Men jag hade lyckats tappa bort mobilen någonstans i huset och jag hörde inte ringsignalen! Efter tio minuter hittade vi den, jag hade lagt den i en neccesär uppe i badrummet. Smidigt Emilia...

Vi hade SO hela förmiddagen, ekonomi jippie. Usch, jag är verkligen sämst på det och jag fattar inte särskilt mycket så det känns jätte jobbigt. På eftermiddagen hade vi engelska och musik och media.
Hade med mig Riesen idag till skolan, så satt och åt det på engelska lektionen när vi hade prov. Hade bara 6 stycken så ville inte dela med mig, haha förlåt alla men nästa gång jag har med mig ska ni få! Jag lovar.
Men dock tvingade älsklingen mig till att få den sista, och inte mig emot för då skulle jag hinna träffa honom idag lite i alla fall. Så gick och pussade på honom lite och pratade lite allmänt. Sen var det tillbaka till lektionen igen, sista och det var ju MM. Ida och jag satt och klurade på hur våran melodi ska vara, och det är verkligen hur svårt som helst! Kungliga Musikhögskolan kommer ju på måndag och tisdag, men vi har en referenslåt i alla fall.  Det kommer bli jätte kul!

Och för er som inte vet vad en referenslåt är så är det en låt som har ett sound som man på ett ungefär också vill ha i sin egen låt.


Nu ska jag trycka i mig en macka och sen är det iväg till utvecklingssamtal och direkt efter det core, ha det bäst!
Peace, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och för er som vill förstå vad Emilia menar med "refernslåt" så menar hon "referenslåt"! xD<3

2009-02-12 @ 20:56:27
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Svar Amanda: HHAHAH, wtf jag skulle skriva klart det sista på typ två minuter för mamma och jag skulle åka på utvecklingssamtal XD<3 Fixar det nu ;)

2009-02-12 @ 22:26:10
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback