It´s always hard to understand

Jag sitter fan och blir tårfylld av disney musik, usch inte den bästa dagen idag alltså...

Vi hittade bästa presenten till Johanna. Alicia skulle egentligen ha följt med också, men hon hade ju naturligtvis massa att göra på tennisen.
Självklart blev det Sandy´s och kyckling och curry-macka. Mums, så jäkla gott alltså. Sen blev det lingondricka och lantchips till, ännu mer mums!
Jag köpte ett par örhängen på TopShop, jätte fina verkligen, lägger in en bild senare. Nu ska jag duscha och börja göra iordning mig för kvällen. Hoppas att det kommer bli roligt!
Juste vi såg våran nööörsk, men vi satt inne på Sandy´s så han såg tyvärr inte oss. Men haha, hans kompisar såg oss. De undrade nog vad det var för knasiga tjejer som satt och råstirrade på dem.
Och tack älskade bäste vän för att jag får prata ut med dig, känns så skönt att jag verkligen kan få ut allt och att du förstår.
Puss på dig, du är bäst och jag älskar dig.
Peace, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar dig med och jag kommer alltid finnas här för dig! <3 <3

2009-02-22 @ 13:43:04
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback