Just follow my advice

Idag efter skolan åkte jag, mamma och Oliver till Skärholmen. Jag fick hjälpa Oliver med att hitta snygga kläder, alltid lika roligt. Till honom blev det ett par mörkbeigea chinos, en shieta snygg turkos t-shirt och en orange t-shirt med ett motiv av en cykel.
Själv köpte jag en present till mig själv från mamma, en jätte söt trekvartärms jeansjacka från MQ. Sen fick jag ett par vita tygskor, ett par ljusblå jeans från Gina Tricot och ett beige bälte från Moonki.
Hittade jätte mycket fina saker inne på Moonki idag, men kunde tyvärr inte köpa något. Men hittade en svart kavaj med uppkavlade ärmar som jag ska få i present av mormor och morfar när jag fyller år.

Nu ska jag testa det jag ska ha på mig imorgon, och sen blir det nog sängen för mig. Är så otroligt trött! Sug.
Peace, EMILIA.


Haha, orkar knappt le. Är så jäävla trött pff.
Btw sov med flätor inatt, älskar mitt hår när det är så här halvlockigt!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback