Stressig morgon

Godmorgon!
Det blev en ganska stressig morgon idag, jag skulle platta håret, bestämma kläder, packa idrottskläder och danskläder. Jag hann inte äta frukost och jag missade precis 42-bussen, men jag tog 57-bussen istället med lillebror och kom i tid till skolan iaf.

I skolan nu hade vi först lite matte och efter det gick jag och Emilia in i studion och spelade in det sista på våran låt. Jag hade så ont i halsen så det lät sådär, men sen kom snälla micke med honungsvatten till mig. Klockan tio träffades vi hela klassen och dom från musikhögskolan i aulan och lyssnade på allas låtar. Allas låtar var supergrymma ! Ni kanske får höra våran låt senare, men jag orkar inte fixa det just nu.


När jag och Emilia spelade in :)

Nu ska vi på lunch, ha de bäst ! PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: jimmyh

vad coolt att man kan premunera på bloggar det visste jag inte men nu har jag lärt mig något nytt igen det är ju hur bra som helst :)

2009-02-20 @ 16:30:14
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Tina

Ni är fantastiska tjejer!Nästan proffs!

2009-02-20 @ 19:47:37
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback