Midnatt

Hallu allesammans,

Snabb genomgång av dagen,
I skolan var det riktigt segt idag och jag fick inte så mycket gjort. Vid lunch hade jag sång och det gick sådär, jag fick ont i halsen igen och rösten sprack några gånger. Men sen på engelska bjöd bästaste madeleine på fika och vi fick sluta tidigare. Efter skolan var det dans, det var lite svårt att sätta koregrafin ibörjan och det märks verkligen att det var ett tag sen jag dansade men det var riktigt kul! Till middag blev det yakiniku och kycklingspett och direkt efter det drog jag hem till johanna. Vi segade framför let´s dance och snackade massa skit. Nu jag ska gå och lägga mig för jag har fått låna tre böcker av johanna som jag måste börja läsa.

Förlåt för lite osammanhängande text, men det är faktiskt sent ;)

Sov så gott,
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback