Myspys med ett arsle i nyllet

Hallu,
Det var jättemycket folk på yogan idag och skoja inte att det blev trångt. Det var en tant som låg precis framför mig och Emilia som visade arslet under hela passet. Fyfan säger jag bara, myspys för oss som ligger bakom liksom -.-.

Imorgon ska jag, Emilia och Johanna träna direkt på morgonen. Bussen går klockan 10.09 så det blir att gå upp ganska tidigt men det positiva är att man har hela dagen kvar sen. Men jag vet inte riktigt var jag ska hitta på, får väl ta dagen som den kommer. Det är inte speciellt kul men jag måste nog börja på mitt fysikarbete som ska vara inne direkt efter lovet. Det handlar om kärnkraft och är lagom ruuuligt men jag måste verkligen hålla kvar mitt VG i fysik så det är bara att bita ihop och göra så gott jag kan.

Nu ska jag nog gå upp och lägga mig och läsa, måste ju somna i lagom tid så att jag inte är helt död på gymmet imorgon.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback