It's to late to apologize

Sitter och kollar på älskade OTH just nu. Herregud vad det händer grejjor alltså! Hjälp, man blir så frustrerad när allt slutar precis när det är som mest spännande! Gosh..
Idag har det varit väldigt flummigt i klassen, vi har betett oss som om vi gick i sexan eller något liknande. Haha så jävla rolgit fast ändå irriterande. Killarna ska alltid ta våra saker och låsa ut oss från klassrummet etc. etc. etc.
Men jaja, lite kul är det faktiskt måste jag erkänna. Vi hade idrott idag som alla andra dagar och idag skulle Jonas och Daniel leda lektionen. Först körde de den där leken när man ska stå med handen emot väggen, ledaren säger 'gå' och då springer man. Den som kommer sist åker ut, och jag var faktiskt topp 5 men jag har jätte ont i halsen så det slutade med att jag fick ett hostanfall och fick gå av. Jag är riktigt snabb, men bara på korta sträckor.
Sen körde vi allsvenskan, och jag och Daniella var i samma lag. Det gick väl si sådär bra för oss, men vi hade roligt i alla fall och det är ju huvudsaken. Men efter ett tag blev jag alldeles yr, snurrig och fick samma kramper i magen som jag hade igår eftermiddag. Men jag kämpade på, funderade på att gå hem efter idrotten. Men stannade kvar hela dagen, en eloge till mig..!
Försöker minnas vad som hänt.. Justja! Någon började sms:a mig typ 'åh jag drömde om dig inatt' och massa skit. Försökte få reda på vem det var men varken Charlie, Robin, Alessandro eller eniro.se hade nummret. Men sen på spanskan fick jag ett till sms, 'ring mig om 30 min' jag ba 'ofta'. Sen fick jag ytterligare ett sms där det stod 'ring mig nu'. Och självklart rycker Ida till sig telefonen och ringer till numret. Det var en tjej som svarade, så jag sa åt Alessandro att snacka med med henne. Sen 'he got my back', hur uttrycker man det på svenska? Haha, ja iaf så kaxade han emot tjejen på andra sidan luren som försökte vara tuff. Sen så gav tjejen telefonen till en tjej som heter Linda och sen eh ja det var i alla fall väldigt snurrigt. Senare berättade Filip vem det var som hade sms:at och då var den saken ur världen. Så himla omoget gjort, man blir bara irriterad..
Sen hade vi kemi, och jag fattade väl inte så jätte mycket men jag försökte hänga med så lite kom in i mitt huvud i alla fall.
Skulle ha vart med älsklingen idag, men han har gjort illa foten så han var tvungen att åka in till sjukhuset. Usch, stackare! Men imorgon har han faktiskt lovat (igen..) så då kan han inte slinka undan. Han får inte. Haha.
Ikväll är det boxning, ser inte fram emot det för jag har så jävla ont i knäna så det finns inte. Hahahah, nu sa Chrippa just att han vill hänga med på boxningen nästa onsdag. Vart kom han ifrån vi har liksom inte snackat på typ en månad eller något, pff killar.. Men ofta liksom.
Nu ska jag nog byta om, orkar inte sitta i mina obekväma kläder längre. Funderar på om jag ska köra på mjukisbyxor Emilia Xenia Cecilia Graff imorgon också, känner mig så otroligt seg och sen ska vi ju ha nationella uppsatsen imorgon och då sitter man i tre timmar har jag hört? Så det skulle vara ganska skönt att ha det, haha det skulle vara rekord. har mjukisbyxor på sig TVÅ gånger samtidigt som innan bara haft det en gång i åttan under hela sin skolgång. Jises.
Nu har jag fått biktat mig, förlåt för det långa inlägget. Puss till er som orkade läsa allt!
Peace, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback