mysmiddag med älsklingarna

Tju,

Hela dagen igår gick åt att rensa ur mina garderober. Det är inte direkt det roligaste men det var verkligen nödvändigt ;).
Det var kaos och låg kläder och väskor över hela övervåningen typ, men tillslut fick jag ihop det.

På kvällen åkte jag, Emma, Johanna och Nathali in till stan för att gå på restaurang. Vi gick å gick å gick men tillslut hittade vi något som passade alla;). Vi hamnade på en asiatisk-restaurang och jag åt yakiniku. Det var jättetrevligt och mysigt, puss på er tjejer. Måste göras om snart igen <3.
Johanna hängde med mig hem och sov här. Förra helgen lånade jag två beck boxar av stevelind och vi såg på den sista igår så nu måste jag ner till dom igen och byta ut dom mot dom andra två boxarna - beroende framkallande ;).

Emiliaplutten kunde ju tyvärr inte följa med, men hon hade det ju bra iaf ;)

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback