You make me smile, butterfly

Usch har inte mått så bra de senaste två dagarna. Det började i fredags, jag kunde knappt äta någonting och det höll på ändå tills imorse. Då fick jag i mig en hel macka. Så igår kväll skulle vi egentligen ha åkt in till stan och käkat men eftersom jag inte kunde äta kändes det lite onödigt att betala massa pengar för mat man inte skulle äta upp.. Så alla andra åkte in till stan då, och jag fick vara hemma. Men what to do liksom.
Men eftersom älsklingen är så snäll kom han hit. Vi satt mest och snackade och så. Sen började vi småtjaffsa, men det löste sig ganska snabbt. Sen så somnade vi i varandras famnar, jag var hur trött som helst för att jag knappt sovit under natten och vaknade halv sju och inte kunde somna om (jag var pigg som en jävla lärka..) och han hade vart och festat på fredagkvällen. Sen gick jag ut och åt vid sju-tiden, fick i mig lite sallad och ris. Sen åkte han hem vid kanske halv nio, eftersom smartskaftet har tappat bort sitt busskort så hans pappa måste skjutsa och hämta honom om han ska någonstans.

Just nu är jag lite.. eh arg på några personer. Så ska väl ta och avreagera mig, kanske ringer Pontus så att jag får prata av mig.
Peace, Emilia.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback