Prova-på-dag på wendela hebbe

(Skulle ha kommit upp igår morse, men det blev något fel)

Woohoo!
Jag blev lite smått kär igår, i wendela hebbe gymnasiet!
Skolan är fräsch och supermysig och sp-media verkar ju bara så bra.
Som det ser ut nu är det mitt förstahandsval helt klart.
Men än är det inte över, kan ju få något ryck nu i sista sekund
och byta till något annat men vi får väl se ;).


Efter att jag och Emilia hade vart i södertälje på wendela hebbe, så gick jag runt i tumba centrum och väntade på Emma. Jag hittade en tröja på hm som var jättefin och mysig men också väldigt enkel.
Jag gick in på hm's hemsida och tänkte lägga in en bild här men jag hittade den inte.
Nästa gång jag kommer till ett hm ska jag köpa den iaf :).
Men efter ett tag kom Emma till tumba iaf och vi åkte in till stan.
Det är så att förra började Emma och Mikaela "the voice streetdance school" och när dom berättade om det blev jag lite avundsjuk och ville också gå.
Så nu den här terminen har jag också börjat.
Men när vi väl kom fram så säger dom att det har blivit inställt för att Mario (dansläraren) är på någon danstävling och han hade glömt att fixa någon vikarie..
så det var bara att sätta sig på tåget och åka hem igen xD.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback