And So The Lion Fell In Love Whit The Lamb Again

Försökte skriva ett inlägg på mobilen, men allt fuckade upp sig. Suck.
Filmen var om än ännu bättre andra gången, nu ska jag sätta mig och läsa andra boken.
Imorgon är det tidig uppgång eftersom jag vill vara i affärerna när de öppnar, så ska nog upp vid åtta tiden I think.

Jag bytte om i sista sekund, rättare sagt tio minuter innan jag skulle gå. Blev jeans, svart spets tröjja och mina älskade skor jag fick i julklapp. Mamma flippade när hon såg vilka skor jag hade när hon hämtade upp oss i Tumba. Hon ska förstora allt hela tiden.

Skönt att vara med plutten idag, vi har alltid så roligt tillsammans!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

lite störd jag ser ut, men orkar inte leta efter någon bättre haha

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback