filmer+sötnos+träning=min dag

Tjuuba, idag gick jag upp klockan nio... det var hemskt men jag tvingade upp mig själv tidigare än vanligt för att imorgon börjar ju skolan och då är det heelt slut med sovmorgnar!

Eftersom jag var uppe så tidigt hann jag göra flera saker innan jag gick hem till Emilia.
Jag tog ett bad, peelade (det finns nog inget ord som heter så, men peeling liksomxD) mina fötter, rakade benen,städade mitt rum, såg blondinbella på nyhetsmorgon, fyllde i lite födelsedagar i den nya kalendern och la fram mina träningskläder.

Sen när klockan var 12 gick jag som sagt hem till Emilia. Egentligen skulle vi ha åkt skridskor nere på malmsjön men hon hade så ont i sina knän så det fick bli film-dag istället. Vi såg på Madagaskar 2 och kungfu panda;).

Nu blir det lite hoppigt känns det som men aja nu ska jag iaf äta lite middag för om en timme kommer Emma och hämtar mig för vi ska ner till gymmet och träna. Vi ville köra spinning passet men en av oss står som reserv så vi får se när vi kommer ner om någon har hoppat av så vi får köra men om inte, så tränar vi "vanligt".

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback