Du Finns Här Inom Mig, Alltid


Vill bara säga att jag saknar min bf enormt mycket, han kan gärna få komma hem nu tack! Men nejnej, han kommer hem på söndag då jag drar iväg till Amandas land.
Men på tisdag kväll så ska han komma hit och sova över.
Eller jaja, vi ska ha film-maraton och äta en massa chooooooklad.
Ska äntligen få prata ut om allt.
Att ha sina hemligaste hemligheter hos någon man litar på känns så otroligt bra.
Att veta att lika mycket som jag berättar för honom för att jag litar på honom, berättar han för mig för att han litar på mig.
Tack för att du har gett mig allt det här stödet, allt känns så mycket tryggare när du står bakom mig. Pussar och kramar, vi ses snart!

Peace out, EMILIA.

äschdå, jag ska väl försöka sova nu... blir tjejmiddag imorgon, byesingen. 02:58

haha somnade typ vid 04.40... 4 Juli 15:26

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback