I Hope You Don't Mind

Mina bästa vänner genom allt, skulle inte klara mig utan er ♥...

Idag var jag först med errrrrrrrrrik. Vi gjorde typ absolut ingeting, men det var lika mysigt ändå såklart. Haha våran humor alltså... Sen kom iiiiiiida, och hon vågade inte ringa på dörren och vi höll på att fixa lite därinne så hon stod utanför fönstret i regnet och pratade med oss i telefon hahahah. Det var lite kul sådär. Sen begav vi oss till gula villan och hyrde Stepbrothers. Den var lite sådär rolig liksom, haha. Vi lämnade av erik tha man vid bussen och vi gick till Kassmyra och missade bussen med några sekunder bara suck. Pratade två gånger med erik i tele - första gången när han skulle möta upp fille och andra när han gick hem från fille. Haha man känner sig verkligen älskad. Något är jag bra att ha till i alla fall haha. Ida åkte hem ifrån mig vid tolv och nu ligger jag här och smuttar på en cola och skriver detta snurriga inlägg. Hörs imorgon. Pusspusspusspuss.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: patricia

jag sa ju att du skulle sova ;) du blir ju virrig annars xD

2009-07-10 @ 11:25:05
URL: http://patricjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Det blir "Brainstorm" ;)

2009-07-12 @ 10:19:18
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback