Jag Vill Ju, Jag Vill Verkligen...


Solade och badade på getryggen igår! Här ligger Josefine och steker.

Amanda Panda som jag inte har träffat på evigheter känns det som!

Ida pósar som vanligt haha!

Sötaste Angelica!

Julia och Amanda stekte på alltså.

Angelica, jag och Ida - De Tre Musketörerna!

Haha så söta!

Det var faktiskt skönt i vattnet!

Sen åkte vi och fikade i Eldtomta.

Josefine körde en liten lyckodans för att hon hade fått glass och godis!

Amanda goes serious!

Julia och en liten del av Angelica.

Josefine och jag delar samma tanke om att 88:an är en av de godaste glassarna!

Sen gick gulligaste Josefine och lekte turist med glassgubben!

När vi åkte hem, så åkte jag, Angelica och Ida hem till Angelica och tog det bara lugnt. Men efter några timmar så åkte jag och Ida hem till henne och tankade och packade med lite filtar för att sen åka och köpa engångsgrill och middag på ICA. Sen hade vi picknick nere i brosjön med Oskar och Julia. Bilder kommer strax!
PUSSAR EMILIA.

Kommentarer
Postat av: josefine

helt underbar dag på stranden flickor:) <3<3

2009-07-02 @ 18:13:49
URL: http://jsolnevik.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback