MMelev09, jag & Marcus

"Årets MMelev tilldelas till den elev som utmärkt sig på ett positivt sätt i laget, har varit ett föredöme för andra samt deltagit engagerat i både projekt och skolarbete."

Varje år så blir en elev i MM (musik & medialaget) utsedd till åretsMMelev. Men det som var nytt i år var att både en tjej och en kille vann. Jag trodde verkligen inte att jag skulle vinna, hade inte ens tänkt tanken. Men så går Christian upp på scen och han råkar visa ena bilden han har i handen och jag ser en bild på mig. Så jävla kul! Som ni ser på bilden blev jag riktigt lycklig, att efter allt slit få det här gör det hela värt det. Och sen var det ju Marcus som vann för killarna. Haha, våra föräldrar vart så stolta. För er som inte vet det har jag och Marcus känt varandra sen vi var bebisar och har gått i samma klass enda sen sexårs. Thats cool..  just vi två, så kul! Sen när jag kramade Micke och Madeleine och tackade så mycket så sa dom att jag var en självklar vinnare. Började gråta direkt.. lipsill here we go agen. Men blir så rörd.

Motiveringen:
Årets MMelev
Ida Levedal Nilsson
"För sin förmåga att leverera oavbrutet och ta ansvar för att göra sitt bästa. En varm personlighet som ger människor omkring sig ny energi"

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Johanna

de va kul att just ni vann!

2009-06-12 @ 14:14:56
Postat av: julia

det är bra att du vann! :) hoppas du får en härlig sommar! kram

2009-06-12 @ 21:25:31
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback