Thank You For The Music


Showen var gaaalet bra! På sista föreställningen när vi sjöng avslutnings-låten Thank You For The Music så började nästan alla vi nior att gråta... Usch, tre år tillsammans och nu är allt snart slut om en vecka! Även fast alla är lite störda ibland så älskar jag er. Trots att vi bråkar för det mesta så har vi väldigt kul tillsammans när vi väl är sams... Jag trodde inte att jag skulle bli såhär upprörd av att sluta nian, men herregud vad jag grät... Vill inte ens tänka på balen och avslutningen! Tack alla underbara MM-are för den här kvällen, har haft en underbar kväll! Kommer sakna alla otroligt mycket!!
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi kommer sakna er också!! :( <3

2009-06-04 @ 14:28:26
URL: http://miisos.blogg.se/
Postat av: M

Tack Ida,Amanda,Alicia och Emilia för en fantastiskt show! Man kunde tro att man var på Mamma Mia på Circus. Jag fick "goosebumps" och tårar i ögonen. Jag vill se och höra mer!

Kram

2009-06-04 @ 23:07:48

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback